Glitterbomb

Just nu går jag runt med ett leende på läpparna och stirrar på mina fruktansvärt glittriga naglar. Jag verkligen diggar Sparkle-icious.

Jag testade ett lager Sparkle-icious över lite olika färger och konstaterade att det var jättesnyggt ovanför ett blått lack, så det fick det bli.






Bilderna är tagna direkt efter att jag lagt 2 lager Sparkle-icious ovanpå 2 lager av Yodel Me on My Cell.
Nu har jag ytterligare 1 lager glitter samt två lager överlack också och dessutom städat kanterna lite.

Naglarna är blingade nu och jag sitter och väntar på att klockan ska gå. Ska alldeles strax möta upp en kompis och åka och shoppa lite, sen ikväll ska vi samlas ett gäng och baka pepparkakshus och dekorera, kommer bli fruktansvärt kul.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Kan tänka mig att den är ännu mer underbar på sommaren :)



Snygg lack-kombo!

2010-12-20 @ 11:00:39
URL: http://makeupartisten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0