Mellandagsrea och shopping

Idag var det dags för mig att ge mig ut på stan och kolla in mellandagsrean. Jag avskyr stora folkmassor, inte för att jag är folkskygg, utan för att jag helt enkelt har för kort stubin och inte klarar av att vänta, avskyr folk som står i vägen, som blockerar en hel gång för att stå och snacka skit osv. Hur som helst så har jag blivit mycket bättre på att hantera mitt humör och klarade faktiskt av en shoppingdag relativt smärtfritt idag.

Jag började min shopping redan igår kväll med att beställa två olika paletter som jag hoppas är på väg hem till mig. Har jag riktigt tur hinner någon eller båda hem till mig imorgon, imorgon åker jag nämligen iväg och kommer hem efter nyår. Mer specifikt vad jag beställt får ni se när jag fått hem det :)

Idag blev det även lite shopping, med betoning på lite.


Jag shoppade en travelsize av Isadoras build up mascara inne på Åhlens, 30:- gick den på. Jag använder inte vattenfasta mascaror speciellt ofta och för mig så räcker de mindre förpackningarna gott och väl till de få tillfällena som de använd hos mig.

 
Sedan blev det ett impulsköp av en parfym, jag är en riktigt kamelont när det gäller parfymer. Jag har många olika parfymer och använder dem alla, jag klarar inte av att bara använda en eller två parfymer, utan vill byta till den som passar humör för dagen.


En flaska på 30 ml kostade 130:- på rean, kändes väldigt överkompligt.
Tyckte flaskan kändes stilren och snygg. Jag gillar't!


Sedan blev det detta fyrpack med juicy tubes från Lancome. Jag är nog den sista att testa dessa hypade och hatade gloss, men jag ser verkligen fram emot att testa dem, ett fyrpack hittar du just nu för 200:- på Kicks.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0