Min Sminkförvaring 2/7

Då drar vi ut låda nummer två i "Helmer"
-Och där hittar vi en av mina favoriter -Ögonskuggorna


Här har vi majoriteten av mina pressade ögonskuggor och primers. De förvaras i tre ihopbyggbara lådor ifrån Granit samt en avklippt plastlåda i Antoniusserien från IKEA.


Nere i högra hörnet har vi olika primers.
Fyra geleyeliner ifrån Coastal scents (True Black, 24k Gold, Platinum och Silk White)
Urban Decay Primer Potion Sin och en minivariant av orginalet. Loreal Colour Fresco Snowflake, Art Deco eyeshadow Base och två hightechlighters ifrån Make up Store Saturn och Space samt deras eyeprimer tinted. Sedan ska det ligga en Paintpot Bare Study ifrån MAC men den hade rymt och lagt sig i lådan brevid.


Nere i vänstra hörnet har vi olika ögonskuggor.
MAC: Carbon, Beauty marked, Black Tied, Bronze, Juxt och Trax
Make up Store: Eyedust Vampyre, Dust och Splash och Cupershadow Lime
The Body Shop eyecolor Sage
Zara glittering gold iluminizig powder
ELF mineral eyeshadow Confident


I de tre lådorna ifrån Granit ligger nästan alla mina Microshadows ifrån Make up Store:
Längst till vänster uppifrån och ner:
Nox, Flamenco och Pink Metal
Dry Lake och Velvet
Cashmere och Her Majesty
Touch, Sibiria och Satin

Mitten uppifrån och ner:
Tuch, rec och Cupol
Spruce och Ashes
Xocoatl och Cockie
Old Gold och Glam Peach

Till höger uppifrån och ner:
Diva, Lingerine och Dora
Khaki Gold, Regent och City Jungle
A girls best friend, Pascal och Eclipse
Tribecka
ELF Single eyeshadow Pebble

Längst bak ligger lite blandade små paletter dubletter på skuggor samt min skugga fergie ifrån Lasr Wallin och min palett ifrån Urban Decay.

Är det någon skugga ni vill se swatches på, jämförelse mot någon annan eller kanske en sminkning med en eller flera skuggor är det bara att ni säger till så ska jag försöka fixa det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0