Min sminkförvaring 7/7

Då var vi framme vid sista delen av mi förvaring. Alla lådorna i Helmer har jag visat så vad återstår?

Borstar och paletter!


I en mugg på Helmer står borstarna som används regelbundet. Mina favoriter är foundationborsten ifrån Make up Store, min ögonbrynspensel ifrån Kicks och stora blendingborsten ifrån Make up Store.

          
Sedan har jag en lite låda med diverse paletter i.


Ja det var slutet på min sminksamling och hur jag förvarar det. Hoppas ni uppskattade det, det ska bli kul att se vad som förändrats till nästa år. Nagellack, rouge och läppstift är det som växt väldigt mycket den senaste tiden som jag verkligen fått upp ögonen för mer och mer. Ögonskuggor och läppglans har jag alltid varit galen i så ska bli kul att se vad som lockar mest i framtiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0