Min sminkförvaring

Jag har precis tagit bilder på min sminkförvaring, jag tycker själv det är jätteroligt att titta på bilder och läsa om hur andra löst förvaringen och tyckte det var dags för mig att visa hur jag har löst det just nu. Jag har begränsat utrymme och framförallt väldigt dåligt ljus men det hindrar inte mig.

Jag tänkte dela upp min förvaring på flera olika inlägg för att det inte ska bli jättelångt. Så ni får helt enkelt se en låda per inlägg, så det kommer bli totalt 7 inlägg och då delar vi ju så klart upp det så det blir ett inlägg om dagen under en vecka.

Innan vi börjar med inlägg nr 1 så bjuder jag på den ostädade sanningen av en annan låda som det mesta åker ner i, lösögonfransar, lim, tops, bomulsrondeller, handkrämer, prover på olika krämer, m.m.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0