Mörka läppar

Mina läppar är ganska små och inte helt jämna, vilket innebär att jag otroligt sällan använder rött läppstift eller mörkare färger. I min samling har jag ett enda rött läppstift, endast för att det är ett "måste-ha" i en sminksamling. Ibland kan jag ändå känna att jag gärna vill ha lite mörkare färger på läpparna och idag var en sådan dag, men som jag skrev så är inte min läppstiftssamling så mörk, så hur gör man då?




Jag har använt mig av 3 produkter
Ett vanligt läppbalsam, i mitt fall Yes To Carrots Berry.
En ögonskugga/rouge i den nyansen som man vill ha, jag använde Blush Metal Cherry ifrån Make up Store
Ett glans för att det inte ska bli en sträv känsla ifrån skuggan, jag använde Lip Gloss Rose ifrån Face stockholm.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0