Rouge, rouge, rouge...

Var det fler än jag som hade problem att logga in på bloggen igår? Jag försökte flera gånger men startsidan på blogg.se var helknasig och jag lyckades helt enkelt inte logga in.
Hur som helst, här är jag.

Igår fick jag en julklapp på posten, jag har länge varit på jakt efter lite nya rouger och inte riktigt vetat vad jag ville ha, sedan fick jag upp ögonen för den här paletten med 15 olika rouge i olika nyanser från ljusare rosa, persikonyanser, rött, brunt och solpuder. Kärlek säger man då. 189:- kostar paletten på kosmetikan.se och det måste jag säga att jag tycker är prisvärt, nu återstår det bara att se hur kvalitén är.



   

Än så länge har jag inte hunnit sätta borsten i paletten men det lär inte dröja så länga innan jag måste prova mig fram efter mina favoriter i paletten, tror det finns många godbitar i den.

Leveransen var helt okej, jag la beställningen sent i tisdags kväll och igår (torsdag) fanns den i min brevlåda.


Kommentarer
Postat av: Fia

Vilken härlig palett! En sådan vill jag också ha!

2010-12-19 @ 15:50:50
URL: http://sussiessaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0