Sparkle-icious

I förrgår gjorde jag min första sväng med julklappsshopping, jag kom hem med två julklappar och även lite saker till mig själv. Bland annat ett nagellack som jag varit nära att klicka hem flera gånger men inte kommit till skott med, och när jag såg det stå helt ensam i ett ställ så hamnade det raskt i min hand och på väg till kassan.



Det var alltså OPI Sparkle-icious som jag blev kär i. Testade snabbt att lacka över mitt befintliga lack på två naglar för att se hur det såg ut. Det är precis så galet som jag vill ha det.







På bilden har jag tre lager av Sparkle-icious över det rosa lacket ifrån Depend som jag visade för någon dag sedan. Några lager till behövs nog för full täckning eller ett baslack i en färg man vill ska lysa igenom, jag har redan kommit på en matchning som jag tänker testa inom kort.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0