Den där dagen

Ja idag är det den där dagen som alla par brukar tycka är så rolig. Jag har väl aldrig brytt mig någe vidare egentligen men nu när jag är singel är jag lite extra bitter, nej då det är ingen fara. Är bara helt slut i kroppen idag och känner mig lite småsur, men det hade jag gjort oavsett om det är alla hjärtans dag en vanlig söndag eller min födelsedag.

Jag är en usel bloggare just nu, det är otroligt svårt att driva en sminkblogg när man inte sminkar sig, inte shoppar eller testar produkter.

Idag har jag i alla fall shoppat. På nätet. Så detd röjer till mitten/slutet av veckan innan produkterna är hemma, kan i alla fall berätta att den dena produkten är smurblå och de andra tre är något som jag aldrig kommer att inse att jag redan har så det räcker utav.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0