Mina favoriter

Mina favoriter 2009 - Eyeliner

Oriflame Beauty Eyeliner Stylo Black

Att endast välja en eyeliner förra året var svårt. Hela första halvan var denna penna min bästa vän och andra halvan så fick den ännu en kompis.

Den här eyeliner är så enkel att använda att det knappt behövs någon spegel. Den kladdar inte, den glider lätt på där man vill, tunn eller tjock linje är inga problem. Färgen blir alltid jämn och svart.
Jag behöver aldrig vara orolig för resultatet, det blir jämnt, dte blir bra och det sitter.
Även om jga oftast använder min cakeeyeliner hemma så är det den här som alltid följer med när jag åker bort, smidig och helt suverän.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0