Smurfen Karin

Jag tänkte bara titta in och säga hej då för ett tag, jag ska inte sluta blogga men ska bort över helgen och kommer inte ta några bilder på sminkningar då. Har några bilder som jag tänkte visa nästa vecka.

Igår kom ett paket med en blå ansiktsmask, som ni kanske förstår är det Mud mask ifrån MUS och jäklar vilken mask det var. Den åkte på ikväll och måste säga att jag är imponerad, min hy kändes jättefin efteråt och de fula porerna på min näsa kändes verkligen rena. Ja nu förstår jag varför masken är så omskriven. Visst doften är ingen höjdare men betydligt bättre än många överparfymerade som sticker i näsan eller ger en huvudvärk. Tummen upp för Mud mask ifrån MUS med andra ord!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0