Sotat

Nu var det väl mer än en vecka sedan jag var och lekte med mina vänner med sminket. Ja, jag kallar det lekte för fy tusan vad vi skrattade. En dragqueen sminkning spårade ur till en Gudrun Schyman look a like och den andra som en konstig docka/bugtalardocka. Innan det spårade ur så lång så gjorde jag en sotning på mig och en kompis, så tänkte visa upp den i alla fall, så får jag se om jag vågar visa några bilder ifrån de andra sminkningarna någon annan dag. Sitter och småler bara jag tänker på kvällen.





Ja vad använde jag?
Kan tänka mig att basen är samma vanliga foundation, concealer och puder ifrån MUS. Primer ifrån Smashbox

Basen på ögonlocket är gel liner true black ifrån Coastalscents
Svart kajal och ögonskuggan Carbon på ögonlocket.
Eyeliner kan vara ifrån MUS eller oriflame

Vanliga mascarorna ifrån Maxfactor och Fiberwig

Läppglanset är Best ifrån MUS

Ja svart blev det, älskar Carbon för den blir verkligen svart på ögonlocket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0