100121

Då var det dags att hinna ikapp med bloggen.
Jag verkligen beundrar er som varje dag får in inlägg, vare sig det är vanliga inlägg utan bilder eller inlägg med FOTD och liknande, jag vill så gärna, men jag glömmer bort att ta bilder eller så hinner jag inte lägga in dem och lägga upp dem här på bloggen.

Den här sminkningen hade jag i torsdags när jag gick en vända på stan ínnan jag träffade lite vänner.





Ansikte:
Photo Finish Color Correcting - Smashbox
Cover All Mix pennorna - MUS
Liquid Foudantion - MUS
Matte foundation - MUS
Prisme again visage powder - Givenchy
Blush Trio Dusk - The Body Shop

Ögon:
Hightechlighter Saturn- MUS
M/S Nox - MUS
M/S Pink Metal - MUS
M/S Flamenco - MUS
Black Tied - MAC
Glittering Gold - Zara
Eye Kohl Smolder - MAC
Cake eyeliner black - MUS (+ mixing liquid - MUS)
Fiberwig
False Lash effect mascara - Max Factor
Tro Brow Color - MUS

Läppar:
Grosella Red Currant - Gal Collection
Lipstick Pretty - MUS
Potgloss Best - MUS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0