Favoriter

Favoriter 2009 Hudvård, ansikte - peeling

Apoliva Scrubrondeller

Ja vad sulle jag göra utan mina scrubrondeller?
Jag har svårt att få till en bra peeling i ansiktet med en flytande/kräm-peeling.
När jag började läsa om dessa hyllade rondeller så skyndade jag till apoteket och köpte min första förpackning. Jag kan säga att det var kärlek vid första användningen. Min hy som är väldigt flagande oavsett årstid blev jämn och fin. Rondellerna är lätta att använda med den produkt man själv föredrar vilket för mig är lite olika från gång till gång.

Jag har förbukat ett par frpackningar redan och jag är helt fast. Den dagen de ska utgå ur sortimentet åker jag dit och bunkrar upp för de är så perfekta för min hy att jag inte vill klara mig utan dem.

Lagom stora korn, man har inte korn i hela ansiktet efteråt. Härliga rondeller helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0