Kakan testar - ansiktsmask

För ett tag sedan så hittade jag ansiktsmask i två-pack för endast tio kronor. Tänkte att det kan vara kul att testa, även om den inte vore bra så känns det inte hela världen när den är så billig.

Så här säger förpackningen om masken:
"Ansiktsmask med Gurka oh äpple.
Återupplivar din hud och tar bort andra orenheter. De naturliga ingredienserna fuktighetsbevarar, mjukgör och återställer sliten hy. Passar alla hudtyper."

Jag gillar den. Jag tyckte min hy kändes väldigt bra efteråt.
Den var lätt att applicera och få jämn över huden och påsen innehöll en bra mängd. Lätt att skölja av och huden kändes len, ren och fin efteråt.
Jag kommer klart åka och köpa flera små påsar.




Jag köpte även en mask med Avocadoolja och Valnöt, men den har jag inte hunnit testa ännu. Den ska ta bort döda hudceller och rengöra på djupet. Återkommer när jag testat den.
Det fanns även en tredje sort men den köpte jag inte.


Kommentarer
Postat av: Hanna

hejsan . jag undrar vart köpte ni ansiktsmasken !?

2014-11-08 @ 18:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0