Mina favoriter

Mina favoriter - Ögonkräm

All About Eyes - Clinique

Jag var länge helt emot ögonkräm. Jag skrattade när folk sa att det är bra att ha. Sedan fick jag ett kit ifrån Clinique, i kiten fanns bland annat en provburk av deras ögonkräm All About eyes.
Jag började använda den och för varje gång blev jag mer och mer imponerad.

Krämen är fet men ändå lätt. Huden kring mina ögon känns mycket piggare och fräshare.

Jag "misshandlar" min hud ganska bra till och från, jag kan slarva med att tvätta bort smink fastän jag vet att det är ett big no-no. Jag är en slarver helt enkelt. Mycket smink gör att huden tar stryk och speciellt huden kring ögonen.

Jag märker verkligen en skillnad mellan att bara använda en ansiktskräm mot att använda en ögonkräm.

Jag skulle verkligen inte byta ut min ögonkräm. Jag är helt fast och när min burk började tryta så kände jag ett starkt behov av en ny full-size burk. Sagt och gjort. Efter jul så blev det en fullstor burk.

Jag känner även en lugnande känsla kring ögonen av krämen.
Jag gillar min burk skaprt och komme rinte sluta använda ögonkräm i framtiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0