Mina favoriter

Eftersom jag går osminkad om dagarna just nu så fortsätter vi med mina favoriter ifrån 2009

Mina favoriter Body Lotion

Sweet Mandy Be Gourmand - Debby

En lotion som jag hittade inne på El Corte Ingles i Spanien. Det var kärlek vid första ögonkastet, eller ja egentligen vid första doften.
Den doftar ljuvligt av kakor och annat sött.
Egentligen är det här kanske inte en lotion som man bara smörjer in sig med för fuktens skull. Den är full med glitter. Eller ja i alla fall ett fint skimmer med några enstaka störe glitterkorn.
Jag använder den flitigt under sommarhalvåret, och de gånger jag vill känna mig lite extra fräsh och fin.

Jag skulle inte rekomendera den som en fuktbomb, den återfuktar och gör huden mjuk. Men är det just återfuktning man vill ha så finns det bättre allternativ. Jag är ingen torrboll direkt så denna är mer än nog för mig och mina behov och jag gillar den. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0