Mina favoriter

Mina favoriter 2009 - Rengöring

Biotherm - Biosource Clarifying cleansing gel



Den här rengöringen stötte jag på för första gången när jag var i Spanien för ett par år sedan, jag hade ingen rengöring så vi gick in i en butik och fick denna rekomenderad. Det var mer elle rmindre kärlek vid första användningen.
gelen är dryg, doftar gott, lödrar lagom och framför allt tar bort smink väldigt effektivt.
Jag tycker att min hud känns riktigt fin av den, huden känns balanserad och får inga oväntade utfall, utan är stabil.
Sedan dess har jag använt den flitigt och köpt nya så fort jag kunnat när de tagit slut.


Som ni ser på bilden så är denna på väg att ta slut men jag kan inte hitta den i butiker här omkring eller på nätet för den delen heller. Måste fråga om den utgått, för det vore synd.

Pris kommer jag inte ihåg någonstans mellan 150-200 tror jag det var och det känns helt överkompligt då den är dryg och räcker länge, länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0