Nattsminkning

Vad gör ni när ni inte kan sova?
Jag tar fram sminket, idag var det min palett ifrån BF som åkte fram.





Snabt och enkelt så har man en riktigt härlig vardagsmakeup.

Basen blev väldigt simpel
Cover All Mix - pennorna ifrån MUS
Liquid foundation - MUS
Hightechlighter Saturn som ögonskuggsbas - MUS
Brun gel liner ifrån Giordani Gold Oriflame
Ingen mascara orkade jag lägga på

Alla skuggorna är ifrån paletten.
Highlightern och allra längst in i ögonvrån är den röda ringen i det vänstra hörnet.
I ögonvrån liggen den guld/gula skuggan som är till vänster i den store ringen högst upp. Den mörkare guld/oragna skuggan i samma ring ligger mitt på ögonlocket och i globlinjen
Den mörkt brun/röda skuggan som är i yttre ögonvrån och i globlinjen är i ringen längst ner till höger
I den gröna ringen är skuggan som jag fyllde i ögonbrynen med



Den mörka brun/röda skuggan i hörnet blev jag riktigt kär i, väldigt fin färg med lite lagom metallkänsla. Dne kommer att användas mera i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0