Nyår

Just ja, jag hade ju tänkt att visa lite före och efter vad gäle rmin nyårssminkning. Jag har för mig att jag skröt lite om att den satt ganska bra så tänkte helt enkelt visa hur det såg ut.

Ja så här såg det ut strax efter att jag lagt det. Lite silver, mörkblått och svart

Här har vi närmare trettio timmar senare. Man ser på vattenlinjen att ingen kajal fanns kvar. (Hela jag ser rödare ut men det är ljuset)
Ögonbrynen har tappat lite färg och form. Ögonskuggan är nermattad lite, lite grann.
Lite, lite smet undre ögonen.



Det tycker jag är klart okej för en sminkning som klarat av måltider, skratt (ja alltså gråt av skratt), promenader utomhus i snö och kyla, och sedan sömn på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0