Nyårsafton

Hejsan. Det här blir mitt första inlägg 2010, det känns lite speciellt måste jag säga. Har funderat fram och tillbaka om jag skulle öra någon favrit-serie och det kanske kommer en sådan inom de närmaste dagarna. Ska åka runt en del nu framöver så kan bli lite glest som vanligt när jag har fullt upp.

Igår var dte nyårsafton, hade riktigt trevligt hela kvällen och natten. Ja jisses säger jag bara. Mitt smink ser nästan på pricken lika dant ut nu som när jag gjrode det, lite mer silver/svart så det blåa har försvunnit lite, men det var närmare 30 timmar sedan jag la det så ska bli skönt att tvätta bort allt nu.





Ansikte:
Photo finish color correcting - Smashbox
Cover All Mix - MUS
Liquid och matt foundation - MUS
Stay Matte powder - Rimmel
Blush Fresh - MUS
Blush trio cool dusk - The Body Shop

Ögon:
Gel liner Platinum och True Black - Coastal Scents
Den vita skuggan som highligter och i ögonvrån ifrån min palett ifrån Make Up Factory
De två grå på ögonlocket och innåt ifrån samma palett
Black Tied ifrån MAC i yttre ögonvrån
Rec ifrån MUS på mitten av ögonlocket
Rec och Black Tied ovanpå Platinum under ögat
False lash effect mascara - Max Factor
Tri Brow Color - MUS
Eye Kohl - MAC inuti ögat
Ögonfransar nr 116 ifrån Ardell

Läppar:
Läppstift Pretty - MUS
Potgloss Best - MUS

Hållbarheten blev kanon, sminket satt som berget, trots lång kväll en och en annan tår av skratt och sedan som avslutning en promenad ute i kylan och sedan sova på det. Ja så kan det gå. Men roligt hade jag och det är huvudsaken.

Gott nytt år alla!


Kommentarer
Postat av: Black Sugar

Kikar in för att tipsa dig om tävlingen som jag har på min blogg just nu.. men upptäcker vilken spännande blogg du själv har så jag passar på att fråga om vi ska följa varandra via bloglovin?



Gott Nytt År!

2010-01-02 @ 12:30:57
URL: http://blacksugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0