Absolut Kärlek

Det finns några saker som jag är lite mer intresserad av än andra i sminkväg, läppprylar är en gammal favorit. Ögonskuggor en stor prioritet. Rouge en nybliven favorit men i övrigt så är jag svag för Hallon. Både nyansen och doften av hallon dras jag åt. När jag igår var inne på H&M så hade det kommit in en ny serie Hello Kitty Peace & Love på de rosa förpackningarna stod det Raspberry & Lime, så ni förstår kanske att jag inte var sen med att sniffa på om hallondoften var godkänd.
Body splashen luktade friskt och gott som hallon ska och body lotionen likaså och eftersom jag inte kunde välja mellan body lotion och shower gel fick de båda följa med body splashen fram till kassan.


Body lotion för 29:-


Body splash för 19:-


Shower gel 29:-

Är väldigt nöjd med inköpen. Att shower gelen dessutom är i pumpflaska är bara ännu bättre, så mycket smidigare att använda än korkar som är för hårda eller går sönder eller att man får produkten överallt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0