E.L.F

Jag fortsätter att visa upp vad som gömde sig i kartongen ifrån e.l.f. Några av produkterna som jag längtade lite extra till var rougen. Jag har fått ett starkt sug för rouge den senaste tiden och min beställning innehöll hela fyra nya rouge och jag kan säga att jag är nöjd med alla fyra och kanske redan nu suktar efter någon mer.
Askarna är ganska små ca 4,5*4 cm och känns ganska plastiga men själva rougen känns väldigt fina, bra pigmentering och konsistens.

e.l.f. Natural Radiance Blusher Coy
-En lite gråaktig neutral rouge





e.l.f. Natural Radiance Blusher Bronze
- En bronsfärgad rouge med guldskimmer






e.l.f. Natural Radiance Blusher Shy
-
En kall rosa med skimmer






e.l.f. Natural Radiance Blusher Glow

-En rouge som ger härlig lyster, inte alls så orange som på bilden





Det var mina nya fyra vänner, känns som de kommer att bli riktigt användbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0