E.L.F

Först ut så kommer två puderprodukter ifrån min beställning ifrån e.l.f. Själv ska jag iväg och hjälpa min mormor och morfar men ikväll hinner jag nog visa upp rougen jag beställde också.

e.l.f. Studio Golden Bronzer
Min favorit bronzer åkte i backen och gick i smulor så en ny ville jag ha. Velade om nyans på hemsidan men till slut föll valet på Golden Bronzer och känns som att det blev rätt nyans.






Snabb swatch på armen, samma ordning som i paletten


Jag fick se botten på mitt puder för någon vecka sedan så tänkte att det kan vara bra att ha ett i reserv, även här velade jag om nyans men tog en ljus nyans som verkar bli riktigt bra.

e.l.f. Studio Pressed Powder Sand







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0