Grönt är skönt

Nagellack är något som jag egentligen inte riktigt brytt mig om så mycket, men på senare tid har mitt intresse för naglar och nagellack ökav väsentligt. Det kanske har att göra med att jag tycker naglar har blivit mer på modet, känns som om lackutbudet ökat mot förr.

Även om mitt intersse ökat och jag gärna tittar på andra bloggares nagellinlägg i regnbågens alla färger så har jag själv haft svårt för att bära lack som inte är rosa, lila eller röda i nyansen. Nu är det ju så att jag har vunnit H&M:s sommarkit med fyra olika smålack i vitt, grönt, lila och blått.

När jag skulle lacka mina naglar sist så var det ett lila lack ur kittet som lockade men när jag väl målad underlacket så drogs mina ögon till det gröna lacket och jag började måla. Tyckte faktiskt det var ganska coolt och jag tror nog att jag ska våga experimentera mer med färger på naglarna.
Fick dessutom massor av komplimanger för mina naglar på stan idag :)


Bild tagen i solljus ute
(Ursäkta kladdet utanför)


Bild tagen inomhus

Jag har använt:
Ett lager baslack ifrån Depend
Två lager lack av Green ifrån H&M:s Sommarkit
Ett lager Fast Forward Top Coat ifrån China Glaze

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0