Kakan gillar

För ett tag sedan vann jag ett läppglans, Tangerine Punch ifrån H&M. Det har blivit en favorit här hemma.
Jag tycker konsistensen är väldigt behaglig på läpparna, färgen är inte speciellt stark utan är mer svag med skimmer. I tuben ser glanset väldigt glittrigt ut men väl på läpparna blir det inte lika glittrigt så även om man gillar glans utan glitter så fungerar det. Hållbarheten är riktigt bra för att vara ett så billigt glans. Doften är svag och behaglig. Jag har nog egentligen ingenting negativt att säga om det här glanset för hos mig är det en klar vardagsfavorit.




Vad: Lip Gloss Tangerine Punch
Från: H&M
Kostnad: 19,50:-
Betyg: 5/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0