Mascara o Nagellack

Godmorgon, eller ja god förmiddag kanske man ska skriva. Jag har varit vaken i ett par timmar redan och känner att jag egentligen borde fixa lite frukost/lunch men det är så mycket enklare att fastna vid datorn.

Det var inte bara på Make up Store som jag handlade igår utan inne på Cubus så hade de 25% på allt smink så där blev det en ny mascara, min börjar ta slut så det var dags för en ny snart, valde den i vattenfast denna gång, har egentligen inge problem med att mascaran kladdar eller faller ner men ville ändå testa och se om den gör någon skillnad. Sedan blev det en ny flaska av mitt favpritlack ifrån depend och en till i en snarlik nyans bara för att det är två lack för 40:-

False Lash Effect, Full Lashes, Natural Look Waterproof Mascara ifrån Max Factor

Nummer 005  till vänster och nummer 069 till höger ifrån Depend


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0