Mini-semester

Hej Bloggen!

Det har varit riktigt öde här nu en längre tid, anledningen heter sommar. Jag har haft fullt upp med att umgås med min pojkvän (distansförhållande suger), fixat och donat här hemma och bland annat hjälp en vän flytta till Stockholm så räknade lite snabbt att jag under 5 dagar suttit i bilen mer än 21 timmar så mitt datoranvändande har varit väldigt minimalt och nästan obefintligt.

Igår kom jag hem ifrån en mini-semester med min pojkvän, vi besökte bland annat Ullared och Gekås, det var mitt första besök där så fick bland annat med mig lite skönhetsprodukter därifrån, någon borste, lite hårprodukter och nagellack.

Det kommer nog vara sparlåga här på bloggen ett tag till, men tänkte försöka visa upp mina inköp och lite så det närmaste, men till dess får ni ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0