Shopping

Idag har varit en rejäl shopping-dag. Var otroligt länge sedan jag köpte annat än det absolut nödvändigaste så kände att det var dags.

Blev först en vända på stan, ett par söta örhängen, ny mascara, ett gäng ögonskuggor, en rouge, en parfym i gåva samt två nagellack, två bodysplash, en bodylotion och en showergel blev det väl i skönhetsväg. Nu har jag precis lagt min första order hos E.L.F cosmetics. Jag har länge länge varit nyfiken på deras produkter så nu är hela tolv produkter hemklickade, hoppas att de kommer snart, men enligt de flesta reccensioner så kan jag nog räkna med att få hem dem nästa vecka. Lovar massor av bilder och åsikter om produkterna när jag väl fått hem dem.

Nu tänkte jag lägga in massor av bilder på kameran, ni ska få dagens naglar och dagens smink. Samt lite bilder på mina inköp. Hoppas bara kameran vill sammarbeta med datorn, annars kommer de inläggen imorgon.

Ha det bäst i värmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0