Sneakpeak

Hallå :)

Har nu suttit och laddat in bilder på datorn, gått igenom, sorterat, redigerat en massa nu. Sedan förra fredagen har jag haft besök ifrån min pojkvän och då har min tid vid datorn försvunnit i princip. Igår åkte han hem igen och jag har försökt att komma ikapp vad gäller att läsa de bloggarna jag följer och fixa iordning med lite bilder.

Innan jag försvann så skrev jag om min beställning ifrån E.L.F, kan säga att jag längtat som en tok och i måndags fick jag ett sms om att det var på väg och i onsdags eller om det var i torsdags så landade paketet i brevlådan. Allting var helt och fint så det kommer bli en del inlägg om produkterna de närmaste dagarna :)

En liten tjuvtitt på hur dets åg ut i kartongen efter att jag öppnat och klämt på varje liten produkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0