En dagens

Jag slänger in en dagens när jag ändå sitter här, det var inte igår jag fick iväg en dagen på samma dag till o med. Känner mig somrig i blått och grönt och väntar på att åka och fixa håret, blondering av utväxt och lugg är det bland annat som står på schemat. Efter det så är det bio, Prinse of Persia är det som jag och en kompis ska se.

Sminket då?

 


Ansikte:
Primer: Smashbox Photo color correcting
Comcealer: Cover All Mix - MUS
Foundation: Liquid foundation - MUS + Visions Peach me perfect skin glow - Oriflame
Puder: Micronized compact powder - MUS
Rouge: Fresh - MUS och Blush trio cool dusk - The bodu Shop

Ögon:
Ögonbryn: Tri Brow color - MUS
Bas: High tech lighter Saturn - MUS
Ögonskuggor: Highlight Satin, ögonlocket Splash och globlinjen City Jungle alla ifrån MUS
Ögonpenna: Vanilla - MUS
Eyeliner: CAke eyeliner black - MUS
Ögonfransar: singelfransar ifrån Ardell, 1 long och 2 medium i varje ögonvrå
Mascara: Fiberwig och Maxfactor false lash effect mascara

Läpparna är neutrala än så länge men snart åker potgloss Way på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0