Snart midsommar

Tänk va snabbt tiden går, på fredag är det midsommarafton och sen är det snart höst och vinter igen. Okej, riktigt så negativ behöver jag kaninske inte vara, men någonstans så känns det lite så också.

Igår kväll så målade jag naglarna, tio olika lack, alltså en nyans på varje nagel samt alla toppades med tre olika glittrande lack för en cool effekt. Det var mestadels nyanser o rosa och korall men även ett grått och ett svart. Vinnande ur striden "Vilket lack på midsommar" gick nog Liquid Leather samt nr 005 ifrån Depend. Är inte helt hundra ännu men Liquid lether som verkligen är svart blankt var riktigt grymt med två glittrande lack över, ett med rosa glitter och flakes samt ett med lite silver/vita glitter. Läckert men kanse inte riktigt somrigt. Nr 005 är en riktigt hallonrosa nyans som jag verkligen gillar, ligger högt upp på min lacklista samt att den är så otroligt täckande och lätt att få jämn på nageln.

Vad det blir avgörs på torsdag, får se om jag kan leta rätt på kameran och ta lite bilder på naglarna och midsommarsminket sedan :)

Ha en underbar midsommarafton :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0