Tips

Har precis gjort en liten snabbrengöring av mina borstar. Snabbrengöring för mig är när jag sprayar på " Spray Cleaner för make-up brushes" från Kicks och sedan torkar av dem på en handduk.
När jag gör det så är det ju bara borsten som blir rengjord och jag måste nog säga att mina skaft kan bli ganska skitiga de med emellanåt. För att göra rent skaften snabbt så tar jag en vanlig servett för rengöring av ansiktet och torkar av skaften.
Jag har även en del servetter som torkat ut men istället för att slänga dem så spar jag dem, sprayar lätt med en vanlig ansiktsrengöring och sedan torkar jag av sminkbordet, borstskaften eller sminkförpackningarna :)

Ska snart iväg så blir nog inga bilder på dagens sminkning. Hörs igen när jag kommer hem i början av nästa vecka.


Ha en underbar midsommarafton :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0