Bio

Jag är otroligt förtjust i femtiotalssminkningar just nu. Ljusa skuggor, markering i globlinjen, rejäl eyeliner osv. Många sminkningar har blivit inspirerade av de den senaste tiden och fler lär dte skert bli, enkelt och snyggt är det enligt mig.

Den här sminkningen hade jag den tredje mars, på kvällen var det bio och premiär av Alice i Underlandet som gällde, bra film förresten.





Ögon:
High tech lighter Saturn - MUS
M/S Satin, Old gold, Dry lake - MUS
Cake eyeliner black + mixing liquid - MUS
Tri Brow color
False Lash Effect Mascara - Max Factor
Eyepen Vanilla - MUS
Ardells nr 116 lösfrallor

Rouge är Frozen Daiqiuri och Lust

På läpparna har jag ett läpptift ifrån oriflame som heter Golden Red


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0