Shoppat på MUS

Ja tydligen så blev aldrig mitt inlägg om The Body Shops Sweet Lemon serie publicerat för två dagar sedan, men nu ska det synas.

Nu tänkte jag visa vilka små godsaker som fick följa med mig hem ifrån Make Up Store i måndags.

High tech lighter
High Tech Lighter Space, ska bli riktigt spännande att använda denna, både till mörkare sotningar och även till ljusare skuggor, tror det kan bli en riktigt stor favorit här hemma.

Microshadow
Microshadow Dry Lake - härlig vardagsnyans som drar lite mer åt grått än på bilden.

Blush
Blush Frozen Daiquiri - Ah Kärlek måste jag säga, betydligt mer röd/rosa än bilden. Fruktansvärt väl pigmenterad, tror den kan bli en favorit på sommaren när man har lite mer färg i ansiktet.

Lippen
Läppenna Sauvage


Top Coat Matte

Ja de va de, mer fick jag inte med mig den här gången.
Lösfrallor står på önskelistan men glömde bort det, sedan är jag sugen på att testa deras mascaror men är lite feg för att testa nya mascaror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0