Aco Face Young

Ända sedan jag läste om lanseringen av Aco Face Young på apoteken så har jag kikat varje gång jag varit inne i ett apotek. Idag fick jag äntligen syn på den lilla rosa flaskan på hyllan.

Min dagkräm har sjungit på sista versen länge och nu är det endast lite kvar i min reseburk och den stora bruken är tom sedan länge. Så det var verkligen på tiden att jag fick tag i en ny dagkräm. Jag fastnade direkt för Face Young när jag läste om den, först och främst av den anledningen att det är en pumpflaska, hur smart är inte det egentligen. Speciellt för mig som tycker spatlar är jobbigt och ständigt tappar bort dem. Nu hoppas jag att själva krämen också är lika bra som förpackningen.

Testade att smörja mig lite snabbt och gillade konsistensen av krämen och den gick in i huden bra, doften var svag men frisk och söt. Jag känner igen doften skarpt men kan inte placera vad det är för något som jag använder som har en identisk doft.

Återkommer med fler tankar om krämen när jag använt den en period.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0