En gammal FOTD

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för anledning till min frånvaro ifrån bloggen. Ska jag skylla på våren?, dålig inspiration? Jag vet faktiskt inte riktigt varför jag varit frånvarande, jag har massor av inspiration till sminket just nu och har nog använt mer varierat smink om dagarna än jag gjort de senaste månaderna tillsammans, det är det där momentet med att ta bilder och lägga in bilderna på datorn som inte riktigt blir av.

Hur som helst så har jag ett köpsug som inte är att leka med, tyvärr så har jag inte riktigt några penga att spendera på smink just nu så tror även det är en bidragande faktor till att jag inte riktigt orkar, för det är betydligt roligare att visa upp nya saker än gamla beprövade i bloggen.

Här får ni en liten FOTD från någon vecka sedan, ingenting speciellt och bildne är tagen med mobilkameran i bilen. Skuggorna är Juxt (MAC), Khaki Gold (MUS) och Satin (MUS) om jag minns rätt.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0