Maybelline Salon White

Här kommer ännu ett inköp ifrån Spanien.
Strax innan jag åkte blev mina naglar rejält missfärgade och jag kände att jag helt enkelt inte kunde gå utan lack. Hur mycke jag är filae och putsade så blev det inte ett dugg bättre.

I Spanien hittade jag denna:
Maybelline Salon White, Ultra White Tratment for Yellow/Stained Nails.



Jag hade ändå skapligt höga förhoppningar och började använda den direkt nere i Spanien, blev dock ganska besviken då jag tyckte mina naglar var lika missfärgade som innan även efter ett par gånger. Jag fortsatte dock att använda den hemma i Sverige också och sist jag tog bort mitt lack blev jag förvånad över hur lite som syndes av missfärgningen, så även om jag nästan ratade lacket i Spanien så verkar det ha gjort under med mina naglar, bara man ger det lite tid.

Det kanske inte biter lika effektivt på de mest missfärgade naglarna men jag är nöjd med resultatet och kommer att fortsätta att använda det regelbundet för att förhoppningsvis redan innan kunna motverka missfärgningarna då mitt baslack inte verkar kunna klara av det själv på vissa av lacken.

Har inte sett den här i Sverige men den finns säkert om man letar, jag har bara aldrig behövt använda liknande produkter tidigare.

Jag betalade 6 euro för den och det tycker jag känns helt okej, speciellt när jag faktiskt kunde se skillnad efter en tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0