Metal Cherry, Tuch och Ashes

Det var väldigt länge sedan jag var inne på Make Up Store så idag kände jag att det var dags att kika in och kolla på allt nytt som kommit in nu i höst.
En ny skugga fick följa med mig hem ifrån höstkollektionen och sedan fick även en annan skugga och en rouge som jag spanat på länge följa med hem också.


Blush Metal Cherry, Microshadow Tuch och Microshadow Ashes

Blush Metal Cherry
Blush Metal Cherry
-En mörk rouge som jag velat ha länge men inte köpt av någon anledning

M/S Tuch
Microshadow Tuch
-En mörk blå skugga med härligt skimmer

M/S Ashes
Microshadow Ashes
-En ny skugga för hösten, riktigt snygg grå-blå

Swatches Metal Cherry, Tuch, Ashes
Swatches med blixt
Överst med Artdeco eyeshadow Base, under utan primer
Från vänster: Metal Cherry, Tuch, Ashes

Swatches Metal Cherry, Tuch, ashes
Swatches utan blixt
Överst med Artdeco eyeshadow Base, under utan primer
Från vänster: Metal Cherry, Tuch, Ashes


Tror att jag kommer få stor användning för Tuch till olika sotningar, tror även den kan bli fin ihop med Ashes.
Metal Cherry är en riktigt fin rouge, tror den även skulle göra sig bra som ögonskugga också, det måste jag prova någon dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0