Spanienshopping

Ja här tänkte jag visa min nya mascara. Inköpet av den förtjänar även en liten historia.

I vanliga fall så brukar det mesta av det jag handlar i Spanien hamna i en påse och sedan bara packas ner och först när jag är hemma i Sverige igen så brukar jag testa igen och kolla närmre på produkten. Av någon anledning så gjorde jag inte så denna gång. Utan när jag kom hem ifrån El Corte Ingles (ett köpcentrum) en dag så satte jag mig och kollade igenom det jag handlat. Jag drog bort tejpen ifrån mascaran och öppnade hylsan, där kom överaskningen. Det var bara en pinne - ingen borste! Stor Suck.
Det var bara att dra på sig skorna och sätta sig i en taxi och åka tillbaka direkt. Sedan kom nästa stora projekt - att förklara för personalen vad som var fel på engelska och de är totalt värdelösa på engelska. Jaja till slut lyckades jag få fram felet (ja de såg ju själva att borsten saknades) Så jag fick med mig en ny mascara med borste hem.



Deborah Absolute Hi-Tech

Jag har ännu bara testat den någon enstaka gång och än så länge är jag nöjd, men mer info kommer när jag använt den mera och testat hållbarhet och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0