Yes To Carrots

Inne i Spehoras monter hittade jag dessa. Jag som är svag för alla typer av mint i läppprodukter snappade genast åt mig en förpackning.


(Det är jag som råkat byta plats på melon och mint, haha såg det först nu)

Jag kommer inte ihåg exakt vad jag betalade men har för mig att det var runt 5 euro, vilket känns helt okej för tre läppbalsam.

Jag gillar verkligen konsistensen på dem, jag har ett gammalt läppbalsam med ALoe vera som jag älskar och de här påminner mycket om det.

De doftar lagom, det blir inte för intensivt utan man känner lite lagom doft, vilket är bra då jag lätt annars tycker att just meoldoft kan ta över och nästan göra mig lätt illamående, men inga sådanna raktioner av denna.

Berry ligger på mitt skrivbord, Melon på nattusbordet och mint i väskan, vilket är ett bra betyg då jag vill ha något av dem i min närhet.

Får ni tag i dessa så kan jag rekomendera de, prisvärda och gör sitt jobb och återfuktar verkligen fnasiga läppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0