Födelsedagspresent

I år ska jag fira min födelsedag på Gran Canaria. Så de flesta har passat på att fira mig innan jag åker. För någon vecka sedan fick jag hem ett presentkort ifrån The Body Shop i "födelsedagspresent". Måste säga att jag verkligen gillar den idén.

Idag var det dags att handla upp presentkortet och efter en lång fundering så blev det ett läppstift som fick följa med mig hem. Jag har länge varit nyfiken på deras stift och hört och läst mycket gott om dem.

Nyansen blev nummer 42, en nyans väldigt nära min läppfärg, men lite mer markerar och fin. Ett "my lips but better" helt enkelt.



Jag gillar hylsan, det finns lite tyngd i den och den känns inte plastig, den känns lite lyxigare helt enkelt. Det känns även som det kan ligga och bli omkastat i väskan utan att locket på hylsan lossnar, då det verkar sitta riktigt bra. Känns verkligen inte som det här är mitt sista stift ifrån TBS.





Nu ska jag vända mig åt min resväska igen. Måste ta tga i packningen nu och framförallt se till så jag får med mig lite vettigt smink och inte plockar med allt för att jag får beslutsångest, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0