Listor

Sitter just nu med ett stort block och gör listor. En lista med allt nödvändigt i skönhetsväg som jag behöver ha med mig till Spanien och även vilka produkter som ska förflyttas till en mindre reseförpackning.

Den andra listan är inköpslistan. Vilka produkter jag ska köpa, vilka jag ska kika på och se om de verkar vara något att ha och vilka märken jag ska spana in lite mer.

Än så länge är listorna ganska korta. Vilka pridukter ska man ha med sig? Vilka ögonskuggor får man mest nytta av, ska man satsa på en flytande foundation eller mineralfoundation med lite solskydd i sig?

Har ni tips på bra rese-lösningar och vilka produkter man inte klarar sig utan och vilka som är överflödiga får ni gärna dela med er :) Jag behöver hjälp helt enkelt.


Min bronzer ifrån E.L.F har i alla fall en solklar plats i min väska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0