American Apparel

Förra veckan packade jag in mig, min kattunge och en resväska i bilen och åkte upp till en kompis i Stockholm. Sedan blev dte lite impuls-shopping på onsdagen när vi inte hade något speciellt att göra.

Jag stod länge och kikade vid MAC-disken, men tänkte vänta till min spanienresa om knappt två veckor så blev inga inköp även om det var riktigt nära att jag tog med mig en paint pot hem.
Jag köpte ett par nya förvaringslådor till min Sminkförvarare-Helmer. Blev även två små sprayflaskor inne på Granit, jag älskar små reseförpackningar och just sprayflaskor har jag dåligt med.



Inne på Amercan Apparel fick några nagellack följa med hem. Deras lack var jättefina och hade grym täckning. Det roliga var att de hade testers-flaskor, så jag och min kompis testade oss igenom hela deras sortiment innan vi valde vilka lack som vi ville ha. Två lack fick följa med mig hem, det petrolblå Peacock och det hallonröda Berry.


Peacock som täcker med ett enda lager.


Berry täcker med ett tjockare lager om man är noggrann, annars kan det behövas två tunnare lager då det på vissa naglar kan bli lite flammigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0