En höstsminkning

Här kommer en riktigt färsk sminkning, den är till och med från idag.

 

(Det är ingen sminktabbe på kinden, utan bara ett fult rivsår som min kaninunge fixade åt mig)

Det blev ingenting avancerat, skulle bara iväg och fixa lite kattleksaker och kattmat åt lilla kattungen, kändes dock väldigt fint så lär säkert göra om kombinationen med en lite mer noggran bas.






Jag har använt mig av:

Ansikte:
Liquid Foundation - MUS
Micronized Compact Powder - MUS
Blush Coy - E.L.F
Cheek and Face Powder Berry - TBS

Ögon:
Hightechlighter Saturn - MUS
Till ögonskugga har jag använt TBS Cheek and Face Powder.
Som highlight under ögonbrynet och i ögonvrån ligger det ljusaste lövet. På den inre delen av ögonlocken ligger det stora lövet i mittenfärgen (Uppe till vänster på bilden) Yttre delen av ögonlocket och upp i globlinjen ligger själva akgrundsfärgen ifrån palletten. Och som markering i globlinjen ligger de små mörkare löven.
Eyeliner Stylo - Oriflame
Eye Kohl Smolder - MAC
False Lash Effect Mascara - Maxfactor
Tro Brow Colour - MUS

Läppar
Minted Lip gloss - E.L.F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0