Graffiti Nails

När IsaDoa släppte sin kkollektion Graffiti Nails så försökte jag få tag i det svarta, men det var jag allt annat än ensam om så fick tyvärr inte tag i det. Gav till slut upp och fsökte intala mig att det är fult med krakelrade naglar och att man ändå skule tröttna på det och att jag inte hade några snygga lack att matcha med. Försöka duger ju. Hur som helst så lyckades jag av en slump springa på dem inne på Kicks idag, eller kikade som vanligt efter stället men såg inget sedan vid alla O.P.I lack och ChinaGlaze stod en hel hög med svarta Graffiti Nail Top samt några enstaka rosa, gula och något vitt. Så det var bara att ta ett svart Graffiti Nail top och gå till kassan :)

Änu har jag ej testat det men kommer att testa det på någon nagel så snart som möjligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0