Hösten är nog här

Hejsan

Nu var det länge sedan jag var inne här, jag är helt enkelt en dålig bloggare.

Hur som helst så tänkte jag försöka bli lite aktiv igen, en hel del nya produkter har det blivit här under sommaren så tänkte ta och visa upp lite grann och så får vi se vad det blir mer.

Idag tog jag fram min handväska och när jag skulle lägga ner läppglanset som jag använde för dagen fick jag mig ett skratt, i väskan låg det redan några stycken... Ja nis er själva hur många som redan låg i väskan.
Är det bara jag som slänger ner de som ska användas för dagen utan att ta ur de som redan ligger däri?


I väskan hittar vi ett läppbalsam ifrån Apolia, Potgloss Ski ifrån MUS, Tangerine Punsh ifrån H&M, Gloden Red ifrån Oriflame, Ett färgat Labello, Lipstick Stage och Pretty ifrån MUS, Två Minted Lipgloss ifrån ELF samt en mini Parfym och sedan syns även ett hörn på mitt puder med spegel ifrån Givenchy som alltid är med i väskan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0