April april

Det har redan gått fyra dagar i april och även om jag spenderade gårdagen ute i regn och dimma och lera så har jag rejält vårkänslor. Nu känns det som våren har kommit för att stanna.

Jag har haft fullt upp med att hjälpa en kompis flytta hem ifrån Stockholm och diverse föreningsarbete med en årsstämma som tog upp hela dagen från morgonen till typ 21. Så ni är kanske inte förvånade när jag skriver att jag känner mig lite sliten.

Förra veckan spenderade som sagt i Stockholm och även om vi hade fullt upp med flytt så hann vi med en shoppingtur inne i city och jag spenderade mest tid vid MAC-disken och råkade få  med mig lite mer och andra saker än planerat, men så kan de gå.

Det här fick jag med mig hem i alla fall.
Mer info om produkterna kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0