Dagens

Jag har ju landat efter förra veckans bravader och nu är det dags att ta tag i den här veckan och nästa vecka. Jag har ju gått hemma länge som arbetslös nu men idag hamnade jag hastigt ch lustigt på en arbetsintervjuv och på måndag börjar jag jobba. Heltid dessutom. Det är visserligen bara ett säsongsarbete men betydligt bättre än att vara hemma.



Ansikte:
Matt foundation (Make up Store)
Micronized Compakt Powder (Make up Store)
Cover All Mix (Make up Store)
Powder Blush Mighty Aphrodite (MAC)



Ögon:
Primer Potion (Urban Decay)
Shroom (MAC)
Satin Taupe (MAC)
Cranberry (MAC)
Twinks (MAC)
Studio eyeliner (Oriflame)
Tri Brow Color (Make up Store)
Max Lashes (Make up Store)

Läppar:
Viva Glam Gaga II (MAC)
Lipglass Emancipation (MAC)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0