Snabb-besök


Jag känner mig fruktansvärt tråkig. Jag har jobbat och jobbat och sovit den senaste tiden och kroppen skriker efter vila. Jag är inte van vid att jobba heltid och den första perioden nu är otroligt påfrestande på kroppen.

Eftersom jag är utomhus har jag bränt mig rejält, fräknarna har invarderat ansiktet och blåsorna trängs på örpnen. Jag sminkar mig mininalt, det är mineralfoundation, ögonbrynsskugga, mascara och lite rouge som gäller. Dagligen.

Jag saknar bloggen rejält, men känner samtidigt att jag inte har något att bidra med just nu. Sminket är som sagt enformigt och inköpen är noll just nu eftersom jag åker direkt hem efter jobbet och stupar efter alla "måsten" som ska göras.

Jag hoppas verkligen att kroppen ska vänja sig vid jobbet snarast så jag får lite mer ork till annat. En shoppingrunda nu när första lönen kommer är ju inte helt fel, en ny primer, solskydd och ett nytt bronzingpuder står högt upp på att köpa-listan.

Hoppas vi hörs snart igen

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Joo fattar inte hur en del tänker, men det är inte så lätt då man inte är insatt i märket, men synd att folk inte gör research :(

2011-04-20 @ 21:14:20
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0